Säsongsavslutning


 
 
Länkar till plagg -> Klänning ZARA // Väska MUAMUADOLLS // Skor ZADIG&VOLTAIRE
 
Ready, set, go!

 
Försöker ta en seriös bild...
 
Fick in största köttbiten jag sett. Den tilltalade mig dock inte ett smack. 
Jag äter vegetariskt sedan ungefär ett år tillbaka och mår så bra av det!
 
Sånna som den här tjejen växer inte på träd. Finns få som Hanna <3
 
Fråga inte vad Berri gör här, hahah..
 
I fredags hade vi avslutning med laget. Det var länge sedan jag dansade så mycket. Jag älskar att dansa!!  Det är alltid med blandade känslor man har en avslutning. Det är superkul såklart eftersom det är ett sätt att knyta ihop säcken efter säsongen som gått, men det är också med lite oro i bakuvudet om vad som händer nästa säsong. Kommer jag få se alla igen? Troligtvis inte. Tyvärr... Vi får se vad som händer helt enkelt. 
 
Hur som helst, tack för en fin kväll laget och för en fin säsong <3
 
 
2 kommentarer »
Hemma Hos Felicia

din klänning var så fin!! :)

Svar: tack :)
Petronella Ekroth

Angelica

Så vacker du är & vilka himla härliga bilder!

Svar: Tack så mycket❤️
Petronella Ekroth